Stöten & Jag

image436
Den här tidningen måste jag läsa. Å lära mej saker. Dä står bland annat hur mycke backar vi har i Stöten å hur många liftar å vart allting ligger. Pew, dä blir jobbit för mitt huvve. Å så måste jag lära mej lite om populära utflyktsmål å sånt där. I min bransch får orden Nej å Vet inte knappt existera. Å så ska man le. Le Le Le.

Ett av våra kärnmål där uppe lyder tydligen såhär:
Vi älskar fjället, skidåkning, snön och allt runtomkring.
Det märks på våra leenden, det märks på allt vi gör och hittar på.

Å så är vi ärliga oxå.
 Vi är så att säga lika öppna som fjällets vidder.

Publiken säger
Postat av: johanna

hej är du inte medlem i gratisbio ännu ?

då tycker jag du ska bli det om du gillar bio mörker och shopping.
här samlar du ihop poäng och när du väl är uppe i 400 poäng kan
du beställa hem din första biobiljett. du kan även samla mer poäng
och sedan välja ett present kort på antigen 300 500 700 kronor. det
present kortet kommer du kunna använda i affärer som åhlens hm
gina dinsko och stadium och en massa mera. så för och vara snäll
tänkte jag ge dig 75 poäng redan nu när du klickar på länken här
nere och blir medlem. hoppas du får en bra jul (v) kram på dig !

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

Postat av: Emma

Haha, ha med dig tidningen överallt
ist, slipper du "plugga" in den ;)
och glöm förtusan inte: "VEM ÄR DOOOO"? Haha

Det är sant, visste inte vad du hette i början heller, så mkt namn osv. Jaa, det är hur bra som hellst hemma :) När åker du upp igen?

2007-12-10 @ 00:32:05
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: Hannah

Ja, de är bäst att du pluggar på hårt nu!
Så att du kan allting ;) heh.

2007-12-10 @ 14:37:25
Postat av: Anonym

Ja, de är bäst att du pluggar på hårt nu!
Så att du kan allting ;) heh.

2007-12-10 @ 14:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback