Back in the days..

Dä va verkligen bättre förr.
T.ex när jag å Jessica bodde grannar i 17 år. Eller nåt.
Inte konstigt man blir bästisar på heltid. Vi har gjort dä mesta..vi har: hoppat över staketet hur många gånger som helst, lekt aktieföretag mä kalle-tidnignar (utan å ha en aning om va aktier är), kletat tuggummi i håret, bakat hur mycke negerbollar som helst. på den tiden fick man säga negerboll. å vi har haft hästbajskrig i stallet, allt för å göra mocknignen roligare. Hmm. Vi har umgåtts en hel sommar i min husvagn mä Richard, Sonny, Andy, Tobbe å feg-johan. VI har pallat äpplen. Vi har sålt lotter utan vinst, bra förtjänst! Test it! =) Vi har kört runt på våra trehjulingar på vägar ritade mä päron. vi har döpt alla på våran gata till t.ex hängebyx. häxan å tjurhuvve. Vi besökte britta å gun minst en gång varje dag mä våra dockor. å så hade vi picknick på deras trappa. Vi har fångat sniglar å försökt ha dom i en kaninbur. Dom smet på natten dom jävlarna. Vi har varit vid rumskullaeken otaligt många gånger, jättekul verkligen..! Vi har blivit tjuriga på varann..Skrivit "ska-vi-leka-lappar å hållt upp i fönstret. käkat mats bullar, på tok för många! Vi har haft likadana kläder men i olika färger. Vi har slängt dockvagnar över häcken när Conny kom förbi,

på den tiden va han macho-man. Vi har blivit äldre. Vi har kört moppe te stallet..tyckt dä va pinsamt om nån såg. Vi har haft pojkbesök på höskullen å sovit där mä varsen högaffel breve oss. Vi har haft våran första fylla ihop. Käkat makaroner å fiskpinnar på bakisdagar. "lånat tröja" hos min då 20åriga syrra. Hmm..genomtänkt? Inte trodde vi att vi luktade apa när dom hämtade oss inte. men oj va dom vet! Vi har fått springa för farliga tjejjer..vi kan ju inte slåss.. Vi har röjjt på festivalen..dä gör vi än idag. Tacos på torsdagar varje år! Vi har raggat på bögar på Öland. Men fan, dom raggade ju tebax!

Mer har vi gjort. Men dä kan man ju inte ta upp.

Gråt inte nu Jejja, vi har ju fortfarande varann. Du finnns i mitt hjärta alltid ;)

"om jag super ihjäl mej, får jag va mä dej då?" JA, dä får du! haha =)

175683-2 

Ja, såhär vuxen har jag blivit.


Publiken säger
Postat av: Kallis

hahaha :) Det låter som om du har haft en helt underbar uppväxt Elin :) och om de farliga tjejerna kommer igen så får du säga till mig! ;)

2007-02-04 @ 13:06:42
Postat av: jenny

haha =) silverdalen, ja det va gamla goda tider det =)

2007-02-04 @ 14:43:32
Postat av: Tobbe

Aktie är en ägarandel i ett aktiebolag som ger rösträtt och rätt till utdelning.
Man skiljer i Sverige mellan A- och B-aktier där A-aktierna ger större inflytande i företaget. Ofta motsvarar B-aktien 1/10 (en tiondels) A-aktie, men även äldre 1/1000 (en tusendels) inflytandegrader förekommer... erkänner,jag borde förklarat detta för dig första gången vi träffades! Men jag var väl för upptagen med att vinna över dig i skitgubbe!
Hade gott Lilltösen!

2007-02-05 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback