Himmel..

Va snäll jag ä. Jag har varit hos Emma. Käkat tacos (å jajaja, jag äter tacos tokit ofta, men hur gott ä dä inte?)

Jag har lekt mä Ida..lagat mat te dockorna å sjungit å så. Diskat har jag gjort. Emmas "mage ä i vägen" Hmm.va gör hon när jag inte ä där?.tur för henne att hon har mej. Erbjöd mej till å mä å skotta snö. Men dä behövde jag inte. Dä va bra. Man blir ju blöt å så.

Jobbat idag. 6-12.30. En sån där lagom dag igen. Men för jobbit å gå upp sådär tidigt. Dä borde va olagligt.

Å varför snöar dä hela jävla tiden? Låt bli! I hate it! Jag vill ha VÅR. Nu.

Då tänker jag å tanja bring on the brills å glida runt i PAL-an å va sådär allmänt coola. Eller nåt.

Å Tobbe,,jag VET att du läser dä här å vill innerligt att jag ska förklara dej som skitgubbemästare. Men icke.=) Du VAR värdelös å dä vet du om.




   <--- PAL-an outfit ;)                              <---  favorit-Ida. Sötast.



Idag har jag även kommit på hur fult vi pratar här nere. Egentligen. "men..varför har ho tatt av sej strumpera!?"



Publiken säger
Postat av: jenny

haha jag lovar, östgötska är än väoo.

2007-02-06 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback