Livet. Hm.

Hmm..jag ä fortfarande en sjuk Elin. Dä ä ju inte kul. Men hård som jag ä så har jag varit å jobbat. Där ä dä oxå sjukt. 1 enda barn på dagis idag..resten sjuka. Slappt? Ja!

Varit mä Ida hos doktorn idag. Jätterädd va hon å doktorn va dum i huvvet. Dom borde utbilda sej lite å va mä barn kan man tycka. Hmm.


Mer. Jo imorrn, fest. Men ingen vet vart..dä ä bara inta kalasformen å se vart vi hamnar. Dä blir alltid bra.Gertrud å Vera is the shits!

men we have to be trevliga mot taxichauffören, dom har en förmåga å kasta ut oss. Men heey, va lite serviceinriktad dååå!



Togkregn å värsta blåsit här i Hultsfred idag. Tur att jag MÅSTE va inne! Tok å värsta..dä ä mina favoritord tydligen. Borde försöka minska ner användandet av dom te hälften åtminstone,


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback