Världens värsta dag. Tisdag.

  • Åh..jag glömde bort min "nya blogg" för ett tag. Men jag har ju inte all tid i världen! va har hänt då.
  • Jag har varit på fest..15-års fest till råga på allt. Melody Club besökte hultan. Jag va där. MEN jag hängde faktiskt bara i baren förutom dom 12 minuter jag såg av dom. Så jag ä rätt mogen ändå.

  • Min dator vill fortfarande inte fungera normalt. Fia, mata aldrig mer en dator mä vin. dom ä inte skapta för dä =)

  • Hmm..jo. Jag har varit å TrÄnAt. Gud va dä va jobbit. Dä har jag inte gjort på ett år typ. Idag har jag rätt bra mä träninsgvärk. Dä ä bra tycker Danne, jag tycker mest synd om mej själv.

  • Jag har kommit på att dagis ä ett bra ställe för mej. jag får väldit varierad mat. T,ex potatis som jag verkligen ALDRIG har köpt själv i hela mitt liv. Bra.

  • Egentligen städar jag nu. Men jag har paus. Please dont säg till mej å börja igen. Jag vill inte.

  • Tanja! Vi borde gå ut å gå. Men du ä förkyld. Dä betyder att dä inte går. Okej?!

  • Snart blir jag dubbelmoster. Ida ska få ett syskon den 21 februari. Grymt. Jag tänker inte va den som bara kollar på den lilla å glömmer Ida. Hon kommer alltid va min lilla bäbis-favorit. No matter what. Även att hon ä 2 år. Dax å sluta kalla bäbis? Nej då!

  • Tack å Hej. Back to Work.


Publiken säger
Postat av: Moose

Är det tvång så man Moose(te) skriva en kommentar? :-P

Rosa, det va otippat

2007-02-02 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback