112 från toaletten

idag drabbades jag  av nån slags panikångest. På toaletten. Jag tänkte att..hur gör jag om jag inte kan öppna dörren? Ingen hör mej därifrån sådär på kvällen när alla är hemma. Min telefon vägrar fungera där. Så den gör ingen nytta där i fickan. Endast nödsamtal. Då började jag klura på en bra formulering för å ringa 112, be dom ringa receptionen å säga att lilla jag sitter inlåst på toa. Kom på att dä kommer aldrig ske. Då fick jag ännu mer ångest. Tur för dörren att den gick å öppna. Men allvarligt, om dä händer. Då är jag fast.

Publiken säger
Postat av: Emma

Angående bildera så syns det ju knappt att det är du.. så det är inte så farligt!!
Jag körde ju.. det får väl bli betalningen då..?!?

Postat av: jenny

hej jag heter elin.. jag sitter fast på toaletten. Eller ja inte på själva toaletten men jag är inlåst. Skulle ni kunna hjälpa mig för jag vill inte sitta på en toalett hela natten? hahahahhaaha

2007-07-13 @ 22:54:13
Postat av: Suss

Kul att du hitta mig här... är lite ny på detta *ler*
Jobbigt med panikångest på dass... tur att det löste sig!
Bebbis bloppar ut i mitten av okt.
Ha det bra

2007-07-14 @ 00:19:19
URL: http://brangwen.blogg.se
Postat av: pop-mört

hmm... Jag skulle nog aldrig våga låsa dörren över huvudtaget

2007-07-14 @ 02:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback