blä

..väntar ni på harrys-update nu igen? mina besökarsiffor skjuter i höjden när jag har varit ute å inte berättat. Men ni får ingen. Inte den här gången. Vi sjöng mest.

Istället citerar jag min gode vän Tanja
"shit, dä ä fan inte ofta man är ute två gånger på samma mens"
mycke bra insíkt. Mycke bra.

"jag vill alltid va på harrys..alla dagar hela sommaaarn!"
..dä ä nåt visst mä dä där stället. trots allt..

"äsch, vi ska inte gå ner. vi står kvar å sjunger mä dom här oxå bara..vi ä ju bättre!"
..
dä där mä turordning har aldrig varit våran grej..

Jag har bakisjobbat idag. Tills cirka nu.
Å 04,55 imorrn ringer klockan. Å då väntar 14 timmars jobb.
Livet är så härligt.

Publiken säger
Postat av: Emma

Jag skriver lite här.. lixom ingen annan än Gerry och jag som gört.. =) måste ju ställa upp! Du får vila dej nu så du blir i bra form i möra kväll..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback