Elin vs Bosse

Stallplats är fixat. 500 kronor i månaden å jag slipper släppa ut å in å jag slipper mocka. Vilket kap!

Jag är hos pappa. Han tror han är hård å sträng, jag är liten å rebellisk.

Pappa: Nu ska vi hem så ska du skala pära..
Jag: Jag ska inte skala nåra jävla pära!!
Pappa: Dä ska du visst.
Jag: Nej!! jag ska koka makaroner
Pappa: Om du ska på turné i helgen måste du äta lite redigt. Man måste börja grunda i tid
Jag: Jag klarar mej nog ska du se.

Men, lika fan har jag stått här nere å skalat potatis å frusit om händerna.
Å han har kollat på å yttrat sej:
"försök hålla dej i ena slasken tack"
Jajaja. Lite spill får man räkna mä.

Publiken säger
Postat av: Jennie

Hahaha, hahahaha!! Hahahha!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback