.......

..10 timmar jobb avverkade..tröttsamt..jag har stressat ihjäl mej i princip. Så går dä när folk inte sköter sitt jobb som dom ska. Då får man rycka in. Man kan inte bara skita i dä..å jag har ändå vatt där i 5 år. Då känner man sitt ansvar.
..å inatt ringde Flän å väckte mej..påminde mej om hur många timmar dä va kvar till min klocka skulle ringa bland annat.. Kommer du ihåg samtalet den här gången? En vacker dag ska du få veta vad du sa. Dä va mycke mycke spännande.

Å på lördag ska vi bege oss ut på turné. Jag å Tanja. Miniroadtrip står på schemat. Först ska vi till Eskilstuna å hälsa på Boris. Å sen, på måndag. Då är dä Stockholm som gäller kanske. Men, stockholm blir aldrig min stad. Mitt enda syfte den här gången är Augostino. 1,5 år sen sist..tusans va spännande. Hårdträning norska nu. Å en gnutta hans språk..men dä ä för svårt för å va sant.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback