House

..just nu titulerar jag mej Elin Husägare Kennmark. För här sitter jag...skiträdd..i mammas superstora hus. Jag har fullt ös musik,.å tre hundar kring benen. Förutom att dä är lite läskit klarar jag mej utomordentligt bra faktiskt,.
..jag har fått order om å bjuda Figge på mat..lilla 18åringen kan inte ta hand om sej själv. Han ska även få festa mä mej å Tanja..då blir han lycklig. För vem fan vill inte festa mä oss..

..
nu låter dä väldigt väldit lustit nerifrån..
..jag får smyga ner som en sotis..
..Grodan Boll..

Publiken säger
Postat av: Emma

Värsta poppis.. tror du va?!? men det kan jag tala om för dig att det är du inte.. =) för övrigt så tror jag att det spöökar i mammas hus!!

Postat av: G

Jag vet vem som inte vill festa med er..

2007-07-07 @ 18:09:54
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback