HultsfredEskilstuna

..imorron glider jag å Tanja på turné..vi kommer tebax nån gång på måndag..
..vi ska utforska Eskilstuna..
..jag har skrivit en topp-5-lista till Boris på dä nödvändigaste..t,ex ingår ostbollar, pepsi max å sprit, lite krav måste man ha faktiskt.
..innan vi är framme har vi ju ett par fruktansvärda människors hometown å passera. Bevare mej väl.
..vi kommer åka Audi..så om ni ser två brutts i en sån mä luggen åt samma håll men piercing i olika näsvinge..då ä dä bara tuta å vinka.
..hittar vi dit vi ska? Ja ohja. Ni vet ju hur bra dä gick när vi åkte hem från Norge. 20 mil fel bara. Men Örebro va en fin stad, hade ju varit synd å missa.
..Harrys-beroendet ska bort. Enda sättet är å fly från stan.
..dä blir spännande dä här.

Goodbye people. Ring mej om saknaden blir för stor. På måndag bloggas här igen.

Publiken säger
Postat av: Malin

Ja du Elin Örebro vore ju fel att missa så fint som det är här, ni kommer ju troligtvis att få se det igen när ni åker till Eskilstuna. Jag bor precis vid motorvägen så jag ska hålla koll om jag ser er;-) ha en trevlig resa

2007-07-28 @ 08:05:14
Postat av: Jennie

Va fan? Nu har mer än halva måndagen gått o du har inte BLOGGAT?! Hur lång tid ska det ta o åka hem från Eskilstuna egentligen???? Va?? Skämta bara!!Hoppas ni har haft det lugnt o skönt o bra på eran minisemester!!??
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback