la familia på folkrace

..direkt när jag kom hem från min vilda vakennatt i vimmerby, alltså 08,30, följde jag mä Gerry å Skrutten på folkrace. "ahmen häng mä, jag bjuder på inträdet å maten å allt bara du hänger mä" Jag är aldrig svår å just då kände jag mej inte ett dugg trött. Dä har sin charm å kolla på bilar som kör runt runt å pucklar på varann faktiskt. Å semesterracet är ju extra charmigt. Vi gled omkring lite bland bilarna. Jag va lite rädd å möta SpyKillen från förra året. Jag känner inte för å behöva se den människan i ögonen riktigt. Å jag tror inte han vill se mej heller. Man kräks inte på folk när man myser. Jag är helt förskräcklig ibland.

å där vi gick..kändes dä som vi var en riktig liten familj..
men så är jag ju världens bästa moster oxå.

Å nu har tröttheten kommit ifatt mej känner jag.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback