sicken röra

Nu så. Nu är dä dax.
♥ Dagen började ju som bekant mä att jag fan i helvete heller skulle visa mej ute sådär upswollen. Men jag vred å vände på mej framför spegeln,,tog på en schal å hade håret för. Å då kom alla fram till att dä faktist inte syndes. Done.
♥Grillfest hos emma å gerry..mycke folk, mycke sång, mycke mat, mycke trevligt.
Harrys. Va rätt så allmänt tråkigt. Lite folk å sådär. Å så kom vi på att hur ska vi komma hem. Flirtade lite mä bartendern. Han fixade en som vi kunde åka mä. Bra gjort.
Gick ut en halvtimme innan. Dä ä fan stort. Men sen kom vi på att varför. Tanja hetsåt sin kebab å vi gick in igen. Hade inte blivit roligare.
♥Hoppade in i bilen. Å sen..ja..sen..hoppade vi ut igen vid statoil. Bara sådär. "ska ni inte åka mä eller?!" Eh nej, åk ni. Vi är kvar.
♥Men tur dä finns räddare i nöden. Å nu har dä alltså hänt. Tanja å jag har varit kvar i vimmerby hela natten. Dä ä ju mot våra principer egentligen för tusan. Men dä va ju koseligt♥. Som vi brukar säga. Efterfeeest.
♥Men vid 7 idag på morrn va dä nödsituation. Dä va stopp i avloppet å tanja mådde tokdåligt. Så vi begav oss. Dä kändes verkligen som skammens promenad. Gled ner till ICA. Köpte varsen glass å en cola. Å Tanja.min lilla fräsching fick ta en rusch till kundtoaletten å kräkas som attans. Jag underhöll gubbarna som tog en söndagsfika så länge. Man är social när man inte är helt nykter.
♥Sen satt vi oss på en bänk mitt i vimmerby å åt våran glass. Å  folk tittade på oss som om dä va oormalt å äta glass i pingelkläder vid tie över sju en söndagmorron. Jag fattar ingenting.

07,05 fick min syster ett uppmuntrande mess

"Hej..är du vaken? Tanja å jag är fast i vimpan"
Hon blev jättelycklig faktiskt. Å efter en timme så kom hon. Du räddade våran dag.

Publiken säger
Postat av: jenny

haha thats exactly how it should be done =)

2007-07-16 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback