sweeeet

Sådär ja..då va en av veckans mördardagar över. 13 timmar blev dagens ranson. Lovely ♥

Jag unnade mej veckorevyn idag..dä gäller å ladda upp för eftermiddagspassen på fredensborg Jag gjorde ett test..'vilken singeltyp är du' Jag svarade helt ärligt..å fick resultatet..den lyckliga..jag är en lycklig singel. Dä står t.ex att "du är singel helt å hållet by choice. Du lever livet till max, hoppar på varje tillfälle att träffa nya människor och kalasa" sen står dä att jag har "fullt upp mä å komma på vem jag är och vad jag vill mä livet och att dä inte finns plats för nån vid min sida. Sånt tjafs får vänta till senare i livet"
Å hör sen..mamma!
Men! sen kommer dä finstilta. Då ska jag helt plötsligt inte utesluta kärlek helt, jag ska ge plats åt spontan kärlek´, för vem vet vad vi kan utforska.
Herregud. Man blir ju vimsig.

Do nåt spontant, Bring me to Australien å låt oss utforska nåt!

..på lördag blir dä nog harrys igen..i'm back in the träsk

Publiken säger
Postat av: Emma

Ja ni är ju för bra ni.. bara en sak som fattas nu ju ;)

Postat av: Mickan

Jag med! Jag har jobbat på dagis men nu över sommaren är det äldre som gäller igen. Men jag måste säga att bäbisbajs är mycket bättre... =P

2007-07-09 @ 22:35:05
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: Frida

Ja pass på å lev livet du Elin kärleken kommer när den kommer : )...Symöte på torsdag kl:12.00? Hör du efter med Tanja å Malin! Kram

2007-07-10 @ 08:10:19
Postat av: Dag

Du får lätt följa med till Australien i vinter om du vill ^^ Men biljetten får du nog köpa själv ;) I'm back from Gnarp btw.

2007-07-10 @ 12:49:51
Postat av: anders 35

hehe någon har sagt vad jag skulle säg... gissa vem

2007-07-10 @ 19:20:00
Postat av: G

"fullt upp mä å komma på vem jag är och vad jag vill mä livet" där har du en rätt rad i vad du kom fram till i alla fall..

2007-07-10 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback