Daddy daddy bom bom bang.

Pappa va här här igår. Dä ä alltid lika intressant.

Pappa: Har du nåt kort på dom där?
Jag: Vilka dom där?
Pappa: Chaufförera...dom ni hånglede mä i Spanien.
Jag: Mäh paappa! vi hånglade INTE mä dom!
Pappa: Dä sa Emma.

Jävla dej Emma, du får prata så han förstår.

Nu planeras dä sommartour a la Elin å Tanja här på min gata i stan. Än så länge har vi kommit fram till Per Gessle i Skövde 27e juli. Eskilstuna 21e juli. Å mer ska dä bli. Maybe lite Winnerbäck i höst. Nånstans ska alla pengar ta vägen. Ullared är bra.

Publiken säger
Postat av: jenny

minns du den hemmagjorda daimen vi brukade göra när vi va små kids? du råkar inte ha kvar receptet? =P

2007-06-28 @ 21:43:53
Postat av: Dag

Låter kul det där. Inte för jag är nån fan av Gessle men själva tour-prylen :)

2007-06-28 @ 21:50:17
Postat av: jenny

minns du den där daimen vi brukade gör när vi va små kids?
du har möjligen inte kvar receptet? =P

2007-06-28 @ 22:07:54
Postat av: dahldahl

Då skall jag inte moralpredika.. angående tandläkaren =P Japp jag gillar att ta del av andras liv. Hmm ja jag skulle med hellre lägga 6000:- på nöjen än visdomständer o skit.
På öl, till exempel! haha.
På mitt jobb är det ingen arbetsuniform iaf.

Postat av: dahldahl

Nu ville jag svara igen på din kommentar, men det komemr jobb ivägen =( Lejters! *ler*

2007-06-29 @ 09:12:22
URL: http://dahldahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback