keep up the good work.

06.03. Stämplar in på jobbet, hotelljobbet. Spritt språngande nyvaken å väldigt hungrig. Men 3 minuter är bra. Vi har fått nya tröjor. Ljusblå fina. Å titta på. Men..vi drunknar i dom. Allihop. Dom är stora som hus å dä ser för jävligt ut. Men vi får stå ut å gå runt å likna hösäckar i sommar antar jag.
Vaktmästarns tips "stopp in dom i byxera..ni ser så sladdriga ut annars" men instoppat känns inte så hett.

Inatt har jag drömt a kind of mardröm.  Ett visst M tvångshånglade upp mej hemma hos min farmor. Inför hela släktskapet. Jag skrek å skrek men ingen räddade mej.
Å nu gjorde jag precis dä jag hatar. Jag skrev bara första bokstaven. Men dä kändes bra här. Dä kan uppkomma spekulationer. För vi har nog setts hänga ihop här å där på sista tiden.
men, jag lovar. dä ska aldrig mer upprepas. Jag ska keep hanging out folk.

Å så har jag haft tandvärk inatt. Jääävlar va ont. Dä önskar jag ingen. Absolut inte en enda människa. Å så snäll brukar jag inte va. Tänk på dä.

Publiken säger
Postat av: Dag

Du ska fan inte klaga. Vi IT-tekniker får ju fan inga arbetskläder. Arbetskläder inger respekt...eller sjuka porrfilmsfantasier haha.

2007-06-28 @ 21:38:31
Postat av: dahldahl

Hotelltröjorna lät ju sådär lagom heta!
Tandvärk suger. Men vad som suger ännu mer är att det kostar så sjukt mycket att gå till tandläkaren. Var där idag och vet ju var sommarens lön kommer hamna.
Gillade din blogg sofar.
Nej du känner inte mig jag klickade på helgonlänken =)
Välkommen att kika tillbaka. bloggar hyfsat flitigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback