Lyckliga gatan finns inte mer.

just nu gör jag en förritidengrej. jag dricker varm oboy en regnig dag. Dä gjorde jag alltid när jag kom hem från stallet efter en värdelös dag förr i tiden. Back in time. Idag har jag inte varit i stallet. Jag har varit på dagis å jobbat.

Ikväll börjar dä alla längtar efter. I alla fall jag å Therese . Allsång på Skansen. Grymmare än så blir dä inte. Här ska dä sjungas för fulla muggar.  Sommartraditionerna ska införas igen.

Jag har sagt dä förr å jag säger dä igen. Norge är världens bästa land! ´Jag lider av pengabrist. Dä börjar bli en vana. Å så vips så låg där ett brev på posten idag. Från just Norge. För  å göra dä lätt för er har dom skänkt mej 3054 kroner. Nästan bara sådär. Dä ä bara för mej å hämta ut från posten. Dom kommer gå åt till halvt viktiga saker som betyder tokmycke.

.Tack Norge.


Publiken säger
Postat av: Dag

Mmm, jag borde också skaffa oboy. Har du testat varm choklad gjord på vit choklad btw? Svingott!

2007-06-28 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback