Me and my brother.

Jag har beklagat mej för lillebror. Han har bekagat sej för mej. Fast vi ligger inte riktigt på samma nivå känner jag.

Figge säger:
hihi me too its soo fucking boring hihi

Figge säger:
how have youre day been today

Eliin säger:
upp vid 04,55 .skittrött..åka te jobbet..sen hem å handla å skit..städat lite..helt slut.

Figge säger:

ok haha typ som för mig då fast jag gick upp kl 12 åkte till jobbet kl 1 va hemma kl 4 sen har jag inte gjort nåt..orka lixom

Mm orka jobba mellan 13-16. Dagens ungdom. Jag säger då dä-


Publiken säger
Postat av: Dag

Jag jobbar typ 6 timmar numera. Det känns ganska lagom. Jag har mognat märks det, förut brukade jag tröttna typ efter 3 ^^

2007-06-28 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback