Nu så.

Jobbat idag. Va härligt dä va å dra på sej den röda piketröjan å dom beiga byxorna igen. Sen när va dä en toppensnygg kombination lixom?. Jag röstar fortfarande på svarta brallor. Men ingen fattar.
Sen har jag varit nere i Hultan city å lyssnat på Kakels spelning i järnvägsparken. If you missed it kan du spana in dom här
www.myspace.com/kakelmusik  Jag har även sjungit mä Pippi Långstrump. Va gör man inte för å hylla Astrid. Tur man har mä sej småbarn ibland. Hultsfred kryllar av aktiviteter.Just nu i alla fall.

Jag har varit hos pappa. Skulle mata hundarna. Men dä va lixom bara 2. Dä ska finnas tre. Dä va bara gå runt å tokleta på hela gården. Vissla, ropa Eeelsaaaaaa, ringa pappa, leta lite till, ringa pappa igen. Emma tog en runda Hittade henne nere hos mamma. Min mamma är i Spanien. Tji fick vovvsi. Men jag förstår inte vart hon kommer ut. Hon är fan inte liten. 70 kilos klump.

image68
Festivalen är nära nära nära.
Armbandet är på.
Lycka.
Fast dä ä fruktansvärt ful färg.

Publiken säger
Postat av: Dag

70 kilo? Oj, det var inte lite. Vad är det för hund?

2007-06-14 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback