Sicken familj.

Idag har jag varit hemma på bangatan som sagt. Ätit köttgryta å potatis. Ibland offrar jag mej. Jag har gett pappa en present. Å så har jag tvättat. Å jag har ätit kakor å druckit fetcola. Alltså cola mä socker i.
Jag har fått order av mormor att ta dä lugnt i helgen på Öland. Jadå sa jag. Jag är ju alltid lugn. Dä ä vad hon tror. Jag tog mä min spettkaka som jag fick av en skåning som lånade min lägenhet i helgen. Jag tog mä den i hopp om å göra nån glad. Ingen tyckte om den. Då åkte den i soperna. Dä ä verkligen inte gott.,Iiiik Linus tyckte om den. Men jag vet inte om katter bör äta en hel sån.

image76image77
Han äter nästan allt som för mej är oätbart. Till å mä tomater.

image79
Elsa klassas som världens bästa kudde av min Lillebror

Publiken säger
Postat av: Dag

Vad är spettkaka? Inget gott kommer från skåne!

2007-06-20 @ 19:57:47
Postat av: Eken

Elsa är en björn el!??

2007-06-24 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback