typiskt kan man säga..

Häromdagen lovade jag att absolut inte vakna av ett kommande nattmess.

Jag: Ahmen messa sen då å säg hur dä gick, om du vann eller inte.
Henke: Men då vaknar ju du..å du ska jobbaaa...
Jag: Neej då, jag vaknar inte.
Henke: Lovar du?
Jag: Jag lovar.

01,11 kom dä. Jag läste. Å jag svarade. Jag anmälde mej själv för ljug å svek. Jag ska aldrig bli kriminell.
..å så vann han bara ynka 128 kronor oxå..

Publiken säger
Postat av: Mickan

Jag brukar jämt vakna och läsa nattmessen. Men det märker jag inte förrän dagen efter när jag kollar om jag hade fått något mess under natten. Jag läser alltså messen typ i sömnen. Jag är bra konstig jag..

Postat av: Dag

Usch, nattmess...väcker obehagliga minnen om en fd. kompis.

2007-06-28 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback