a la Elin

Jag har en förmåga att:


* Alltid känna på plattan om den fortfarande ä varm efter ett tag när jag har lagat mat. Aj.

* Va dumslö. Lämna grejjer i bilen istället för å ta in dom. Jag behöver dom ju till slut, dä vet jag ju.

* Inte säga tack när jag väl får en komplimang.

* Inte ringa å rösta på t.ex lets dance men ändå gnäller jag när dä inte går som jag vill.

* Inte handla. Jobbit å aldrig ha nån mat typ.

* Ringa pappa så fort jag har nåt slags problem. Även om han inte kan lösa dä från sitt jobb.

* Tycka att Tommy Lee å Dregen ä heta som attans. Mmmmm.

* Va totalt okoncentrerad när jag kör bil.

* Va en lättretlig jävla pmsbrud. Jag vet att jag ä för jävlig men jag kan inte rå för dä!

* Alltid betala räkningar en lön i förväg, grymt.

* Se likheter mellan folk. Dä ä jag lite fixerad av tror jag.

* Bädda sängen varje dag.

* Kolla på efterlyst å va tokrädd resten av kvällen.

* Få klösmärken av min katt..han är för lat för å hoppa..han klättrar upp i knät.

* Stressa.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback