Grillning on the schem.

Fredag idag. Ida fyller 2 år. Grattis lilla skrutten snart kommer jag mä mina presenter.

Å här sittar jag å äter pastasallad från fiket i godan ro. Jättegott.

Har varit å hälsat på hästen lite. Tjock va hon. Kan nog va pälsen som gört.

Sprungit mä Tanja idag på morron. Inget fjoll där inte. Seriösa flickor vi. Alltid. (å där ljög jag igen)

Vi är bjudna på grillparty imorrn jag å hon. I halmstad av alla ställen på jorden.
Vi sitter hellre här å luktar på blommorna..eller?


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Åhh...Grilla! Det ska börjas tidigt i år :D Sen tänkte jag svara på din komentar i min blogg. Nej, vem är hon y7

2007-03-30 @ 12:44:52
Postat av: Eken

Duktigt löpare du... =)

2007-03-30 @ 19:51:48
Postat av: malon

aaaah! då fatter jag varför det inte blev "Öppna din dörr"-sjungeri på harrys ikväll... =)

2007-03-31 @ 08:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback