hurtbulle.

Klockan är 9.04. Å redan idag har jag hunnit mä å simma å städa lägenheten. Dä ä sjukt.

05.55 ringde klockan..06.00 gick jag upp till Hagadal. Kvart över skulle jag möta Tanja, men hon hade minsann försovit sej så jag fick ringa. Hon kom som ett skott. Vi simmade 1000 meter. Grymt.


Hem, käka frulle bestående av fil, flingor å 2 knäckebröd mä leverpastej
. Läsa tidningen som jag faktiskt fick idag. Brukar få den varje torsdag. Snällt. Å sen städade jag.
Skickade mess te Emma. -> vad ska ni göra idag?

Hon svarade ->Tänkte du skulle komma hit hjälpa oss å städa. Putsa fönster å så. Va tycks?!

Herregud vilken fråga.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Om du städar åt din syrra borde du ju ha betalt.
Jag kom upp typ 9.15. då hade du 4 timmar till godo på mig.

2007-03-29 @ 09:41:40
Postat av: malin

Fan vad emma är cool, jag vill osså ha min syster i samma stad , eller håla för eran del *asg*

2007-05-27 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback