Meningslöst Ego.

Just nu sitter jag å käkar frulle, bestående av flingor, mjölk å en macka. Jag bloggar. Och jag försöker febrilt få tag på min syrra. Jag å pappa har lixom planerat å dra dit å fika 11.00 helt utan hennes vetskap än så länge. Kan ju va bra om hon svarar då så hon hinner förbereda nåt gött.


Å igår flyttade jag hem te min lägenhet igen, efter en vecka hos mamsen å papsen. Kastas in i verkligheten igen bara sådär ä minsann inte så lätt. Ingen diskmaskin..dä leder nästan till att man inte vill äta. Ingen egen tvättmaskin, borde gå naken alltid för å spara på tvätt. Dä skulle förmodligen inte uppskattas av vidare många, kanske gubben nedanför. kHar knappt ingenting i kylen, dä ä ju nästan dä värsta. Men ändå går jag där å glor precis som att dä skulle ha flugit in en chokladkaka å lagt sej där på dom fem minuterna jag inte har kollat. Har aldrig hänt, men jag tror fortfarande dä kommer hända. Keep kolla Elin.

Däremot kan jag ju kolla på va jag vill på tv utan tjat från 3 andra, å jag kan hänga vid datorn utan å va "så himla osocial", jag å Tanja kan prata i telefon hela dagarna utan att nån "har ni verkligen nåt å prata om" Kanske inte men vi ringer ju gratiiiiis!

Så egentligen kan man ju säga att dä ä plus minus noll å va hemma igen.


Annars då?
rätt konstig fråga..jotack dä ä bra..ANNARS hade dä varit dåligt.

På måndag börjar jag jobba igen, efter 2 veckor sjuk. Äntligen säger jag faktiskt. För dä ä inte kul å va hemma. Å egentligen har mitt vikariat på dagis gått ut. Igår. Men..jag ä ju så bra så jag får va kvar te den 14e mars. Respekt. Men sen är det over and out. På riktigt. Får ju hoppa in å så. Hoppas dom blir sjuka. Jag borde smitta dom.


Snart åker jag å Tanja te Norge för å återuppliva lite galna minnen! Dä blir så jääävla kul! Tror jag. Först ska vi bara överleva 110 mil i en dieselbil utan fungerande cd, utan fungerande turbo å mä en ratt som skakar som fan när man kommer över 90. Grymt.


Jag borde raka benen ser jag..men dä ä rätt jobbigt. Så länge jag ser tatueringen får dä gå an, när den växer igen kan dä ju va dax. Bädda sängen borde jag oxå. Dä ä jag rätt bra på efter 5 år i hotellbranschen. Undrar hur många sängar jag har bäddat egentligen. Vill knappt tänka på dä. Å jag vill verkligen inte tänka på hur mycke som har hänt i dom, vilket jag precis sitter å gör nu! Bläk.


Min msn vägrar funka. Otur. Jag har blockerat rätt många på sista tiden. Sånna där hej-vill-du-se-kuk idioter. Nej tack jag har sett sånna innan. Dont need it.

Ah, men nu ska jag faktiskt inte skriva mer här. Jag har annat å göra. Som ni vet.

->bädda->diska->åka till Emma<-


Tack å hej. Bästa tjej.


Publiken säger
Postat av: anders 7

hej vill du se min kuk.
nej de vill du nog inte den är inte så mycket att se på om man inte har lupp, pinsett och sockerbit. nu sitter jag och äter inte als frukost utan lunch för jag är lite mer morgonpigg än dudu.

ibland sjunger jag, just nu sjunger jag en fin låt. men dudu som är hondäringas kompis kanske kan få höra de när du har flyttat till halmstad. Att strosa omkring i Halmstad och Tylösand är som att komma till kontinenten. Nöjeslivet lockar med uteserveringar, nattklubbar, pubar och caféer. Husbanden och konserterna duggar tätt hela året i Roxettes och flanders hemstad.

idag blir de träning, imorn blir det mer blogg

Tack å hej. Bästa tjej.

2007-03-01 @ 13:00:37
Postat av: Elin herself.

Bra Anders. Du är en duktig kommentatorbloggare. Å snart har du fått mej på fall å jag flyttar till Halmstad.

2007-03-01 @ 14:13:45
Postat av: Kukmannen

Bra blogg! Jättefin blogg! Kalasbra blogg! Elin alltså din blogg är helt kanon!
Mvh kukis!

2007-03-01 @ 19:31:09
Postat av: Kukmannen

Bra blogg! Jättefin blogg! Kalasbra blogg! Elin alltså din blogg är helt kanon!
Mvh kukis!

2007-03-01 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback