Nightblindness is the låt.

Bloggar samtidigt som jag spanar in David när han springer halvnaken i sin lägenhet å städar. Inte alla som har dä så bra som mej.
Hundarna skäller där nere..bara för att jag har stängt dörren. Hade den vatt öppen hade dom luggit på altanen minsann utan å vilja komma in. Puckon kallar jag dom rätt ofta. Å andra fula saker.

2 dar kvar å jobba på dagis nu. Sen lämnar jag över allt ansvar till Therese. Men hon ä helcool så jag tror dä går bra. Men vem ska hon snacka skit mä när inte jag ä kvar kan man undra! Vi har ju våra teorier om saker å ting.

Idag tvättar jag kläder. Hos mamma såklart. Jag gillar inte tvättstugor har jag kommit på, därför besöker jag dom inte. Å här kan man ju råka glömma att man tvättar å så åker man hem å nästa gång man kommer ä dä färdigvikt å klart. Så smart är jag.

Min msn är mupp nu igen märker jag.  Men jag orkar inte bry mej, å nu måste jag åka hem te Tanja så ska vi gå å betala våran reesa. Eller i alla fall en liten del av den. Dä drar ihop sej för sooolen!

hej då gott folk.

Publiken säger
Postat av: Den nakna städerskan

Roligt att göra ditt liv lite drägligare sådär på förmiddagarna, roligt du nämner mig. Att jag ens finns! Puss på dig blottaren där :D

2007-03-13 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback