Am I synsk?

Häromdagen skrev jag om min hatkärlek till cirkusar. Idag hänger dä lappar om cirkus här i Hultsfred på varannan lyktstolpe. Jag är synsk.  Men nej Malin, vi ska INTE gå på cirkus du å jag.



Dagens på jobbet Madde är en tuffing, tror hon.
Madde: Men vafan..jag skulle ta alla hans grejjer å slänga dom i en sån där svart sopsäck å sen ut mä skiten så dom slänger dä. Han ä ju fan dum i huvvet. Dä kan han ha.
Elin: Gör dä då. Dä står där.
Madde: Men, nej..så kan man ju inte göra.

Dagens skit.
Att jag jobbar hela jävla helgen.  Vill inte. Men förmodligen bakisjobbar jag på söndag. Helvete va jag hatar å göra dä.


Publiken säger
Postat av: T.P

Värst vilka klagomål på jobbet dåå... Föresten.. dit ska jag ikväll på lite grillpartajj... =)

2007-05-04 @ 17:24:52
Postat av: Chrille

Bakisjobba är ingen höjdare.. Du får se till att det blir lungt på lördagen. Men känner jag dig rätt så kommer det nog inte ske;)

2007-05-04 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback