bakisblogg.

Jag förstår inte. Mina skor ligger på rätt så rätt plats. Min jacka ligger på golvet i köket. Mina byxor ligger på tvbordet. Mina linnen ligger på köksbänken. Mitt visakort ligger på golvet vid sängen å en 100-lapp ligger vid lampan på golvetKörkortet måste jag leta upp ä jag rädd. min telefon har luggit under kudden hela natten. Å min nyckel ligger inne på toaletten.
Varför kan man inte klä av sej normalt?

Huligen igår som sagt. Middag hos Angelica innan, Vi diskuterade ämnen som tjejjer å bajs, lite pojkar, lite problem å lite fylla. Dä ä sånt där viktigt lixom. Men trots diskussionerna löste vi inte världsproblem. Fan då.
Tobbe kräver detaljer från igår.
Men jag har inget smarrit å dela mä mej av.
jag dricker inte, röker inte, hånglar inte, är inte pinsam, tjatar inte mä folk.
jag är ju för tråkig.
Yes I am.

Vaknade idag av att Emma ringde. Ska du mä te Silverdalen?!
Nej tack ja sover.

Ibrist på annat delar jag mä mej av min msnkonversation mä malin

Malin säger:oj... du är så himla påläst liksom
Eliin säger:
jag vet. jag kan ju lite om allt
Malin säger:har det blivit nån ny blogg sedan inatt?
Malin säger:vet du om nån mataffär är öppen idag?
Eliin säger:
nae men jag funderar på å dra e
Eliin säger:
hm,,jag vet inte men willys ä nog öppet
Eliin säger:
jag kan ringa för inside information om du vill. jag har ju kontakter
Malin säger:näe... vi tar risken istället... man måste ju va lite wild and crazy ibland...! =)
Eliin säger:
ja..dä kan piffa upp förhållandet

Nu ska Elin deklarera, Dä är på tiden.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

hmm... Va du full i natt eller? De verkar ha gått villt till ;) Nått lite snaskigt kan du väl bjuda på ;D

2007-05-01 @ 13:14:48
Postat av: anders 14

istället för msnkonversationen borde du köra vårt samtal igår... förjag har råkat radera det ur mitt minne

2007-05-01 @ 14:05:13
Postat av: T.P.

Haha.. verkar som du hade värsta fyllan igår.. sprida grejjer i hela lägenheten.. Å på toan!!?? Å Som vanligt får man inte veta några smarriga detaljer.. att du alltid ska va så hemlighetsfull.. =)

2007-05-01 @ 15:00:05
Postat av: Eken

Vill du brottas? =)El gjorde du det i natt?

2007-05-02 @ 15:56:21
Postat av: Mickan

Hej! Skoj att du hittade till min blogg! Kikade in här och så fort jag läste Hulingen kände jag att det här är någon från mina hemtrakter, men till min stora förvåning har jag aldrig sett dig?! Har ingen aning om vem du är över huvudtaget.. tror jag? Hur kommer det sig? I Hultsfreds lilla kommun alltså. Haha. Ha det gott iaf! Och hoppas körkortet kom till rätta=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback