Bonn-Elin

Nu har ni fått fart på kommentarerna. Braaaaa! Stjärna i kanten.
Åja du anonyma, jag visste inte att bönder hade ett eget skrivsätt, men okej, i write like a bonde. Men dä skiter jag i. För dä ä så vi pratar här. Vet inte vart du bor, men good for you att du kan skriva som man ska. Hoppas du har mvg i svenska i betyget. Dä ä du värd.

Dop har dä varit idag. i Lönneberga kyrka. Då fick jag ju såklart lägga till mä den äkta Emilskan.
Adam va en snäll bäbis. Han skriker inte för lite vatten på huvudet. Jag å Tanja hade ett span på andra bänkraden oxå. Tyvärr upptagen.  Men va tusan..dä har ju knappt aldrig hindrat förr. Alltså spana då. Såklart. Å våra synder blev ändå förlåtna. Prästen sa dä mä egna ord. Så nu är man  nere på noll igen skulle man kunna säga.

Tanja är på ingång. Vi ska käka bullar. Fan va gött fan va nice, som vi brukar säga. Å vi ska prata om viktiga saker som. Å vi ska skriva en lista på saker vi inte får glömma på fredag.

Jag har ätit pizza idag. Mä Emma, Gerry å Mogge. Dä va gott. Men lite läskit mä tanke på vilken dröm jag hade om oss en gång. Inklusive Thai-Kaj

Publiken säger
Postat av: Dag

bullkalas låter nice. några bullar finns det inte spår av här inte. kan inte du posta några bullar till mig? please...

2007-05-27 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback