Busväder.

Upp å hoppa idag 05,20 igen. Men jag vänjer mej aldrig tydligen. Fasen alltså.
Jobbade bara te 11 idag. Jag va ju så grymt effektiv igår så jag unnade mej en halvtidsdag.  Å nu har jag jobbat 7 dar. Då får man ta dä lugnt.
Sen va dä fika på schemat hos Emma. Hon hade klipptid idag så då fick jag inta mammarollen. Herregud va duktig jag va. Adam å jag va hemma hos pappa å hämtade lite kläder. Sen va vi minsann å handlade. Dä ä ett jäkla bök mä bilstolar å vagnar å grejjer. Men jag fixade dä där galant. Enligt mej själv. Men cred till alla mammor som gör sådär varenda dag! För mej räcker dä en gång ibland.
Ett par extra vuxenpoäng har jag samlat. För inte nog mä dä. Sen hämtade jag Skrutten på dagis oxå. Tvåbarnsmamma bara sådär..Weeei.
Tacos har vi ätit. Sånt gör vi när Gerry jobbar sen. han hatar dä. "Dä ä för många moment å utföra innan man får börja äta". Äsch.

Dagens sagt:
Emma:
Ida nu får du bara 1 godis, för egentligen får ju inte små barn äta godis mitt i veckorna. Dä ä ju bara mammor som får.
Ida: Ja mamma får dä.
Stackars barn. Bara godtar dä sådär.

image20image21image22
Jag är en grym barnvakt. Ikke sant?

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Va du e duktig ;)

2007-05-08 @ 18:09:22
Postat av: Eken

Flickvännsmaterial.... =)

2007-05-08 @ 21:37:56
Postat av: T.P.

Du fixar ju mammauppgifterna galant..Blir ju inga problem för dig i framtiden =)

2007-05-08 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback