Dagens meny.

Dagens:
Gjort: Varit livrädd i vimmerby. Själv göra själv ha.
Låt: Brown eyed girl. Ego som jag är diggar jag den stenhårt idag.
Störande: Mitt element som har hållt mej vaken hela natten typ. I have to ringa hyresvärden
Pinsamt: Vänta som fotgängare vid bommarna mä en jävla massa fåglar. Min fobi you know. Jag va livrädd även då.
Mat: Pastasallad.
Onyttigt: Två kärleksmums. Mumma.

Citat:
Tanja: Äemen du vet när man va bakis..man myser lite, ligger lite, pratar lite..vafan.
...back in time alltså, vi är vuxna nu..

Publiken säger
Postat av: pop-mört

du e ju medlem i pentionärsklubbeb snart ;)

2007-05-10 @ 20:26:36
Postat av: pop-mört

hehe..Du e ju medlem i pentionärsklubben snart ;)

2007-05-10 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback