Elin vs Elin

Jag börjar bli rädd för mej själv.
Ni som håller stenkoll vet att jag drömde om min bästis back in time en natt. Dennis alltså.
Exakt. Ja, å igår när jag gled runt på efterfesten, alltså den sidan.
Då såg jag helt plötsligt Dennis på bild. Dä ä ödet. Eller slumpen..?
Då va jag såklart tvungen å be innehavaren av sidan å hälsa te han.
han va snäll å sa klaaaart jag ska. va heter du?
Elin heter jag, he knows me.
Jag förutser dä mesta nu för tiden. oh my god.
inte konstigt man blir rädd. först církusen, å nu dä här.

Jag har ont i höger axel. jag ha strukit dukar hela förmiddan på jobbet. Bröllop på gång.
Lite för romantiskt för min smak.

Nu ska jag åka hem te pappa, han är inte hemma. jag ska låna hans tvättmaskin.
Å ta hand om min katt. han är inte värd å va ensam.
Å så ska jag sola.
Å ladda för party ikväll.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback