Faller ihop.

..jag är för trött för å va sann.
Idag när klockan ringde lät jag värre än vanligt.
Man kan inte begära att man ska va pigg på en måndag 05,20. Faktiskt.

Ekke säger:
haha ;D

Ekke säger:
du e underhållning

Ekke säger:
ren underhållning

Eliin säger:
 ;) vaddå?

Ekke säger:
vacker på tungan dagligen

Eliin säger:
haha..därför min tunga är så eftertraktad förstår du ;)

Ekke säger:
Hhaha!

Ekke säger:;D

Tur att nån uppskattar mej. Ekke såklart.
 Vad vi pratade om?
Wii dä får ni inte veta. Men roligt va dä visst.
Å om mej handlade dä.
Mej å mina bravader.

Dagens mammacitat:
"Elin, jag tänkte du kunde åka hem å underhålla Göran. Eller alltså, hälsa på lixom. Underhålla va väl å ta i.".
Ja tack, jag underhåller inte farbröder.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag uppskattar dig med :) Underhållande lixom

2007-05-07 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback