Final Countdowns

7 dagar kvar till Spanien
20 dagar kvar till Festivalen
27 dagar kvar till Öland

Efter dä där kommer allt bara va tragiskt. Ensamt å övergivet efter kollektiv-boendeTanja bland annat.
På festivalen kommer the Eskilstuna-gangsters å våldgästar. As usual. Å på Öland blir dä kollektiv mä Katrineholms tre vise män.
Sen ä dä bara back to allvaret.

Dä har flugit in en geting till mej. Dä ä konstigt. Så fort man släpper till lite ska dom in. Dom jävlarna. Jag får jaga ut han. Men jag är lite rädd för han oxå. Dä kanske han känner på sej. Han går mej på nerverna.

Dagens fråga:
Harrys eller inte Harrys? Förmodligen inte.
Orsaker:
*
Bestämde mej förra helgen att aldrig mer gå dit.
* Såg vilka som var på systemet idag. Antar att dom ska ut. Då borde jag inte.
* Jag har inte råd. Även att vi har fått lön idag. I'm so out of money.
* Min lever kan behöva ett break.

Publiken säger
Postat av: malin

Vilka problem dagens ungdommar har.
party - inte party
Här hemma är det mer
Sova- inte sova

2007-05-27 @ 09:34:20
Postat av: Anonym

Shit, du skriver som en riktig bonde. Kan du ingen riktig svenska? Dags att flytta från bondhålan? JO jag tror det STICK därifrån så du kan lära dig att skriva som en riktig svensk.

2007-05-27 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback