Flötgröt å vaniljhjärtan.

Okej. Nu får jag sluta kalla henne tröghund. Hon är faktiskt duktig. Hon kom 2a. Av 17 dogs. Dä får man ju klassa som bra gjort. Emma är en duktig hundtränare.
Hon fick en kanelbulle som belöning. Lyckligt slut.
Men vilken jävla resa dit. Vi körde fel fel fel. Å jag mådde illa illa illa.
Åksjuka är ingen höjdare.
"går dä bra Elin?" Nej! dä går verkligen inte bra.
"ska jag stanna?" Nej kör bara, men inte så fort å inte så ryckit.
"oj vi måste vända" Men för i helvete jag klarar inte en till.
Sådär jobbig är jag å åka bil mä.
10 bilar på rad som åkte å vände överallt. Vilken syn.

Idag har jag fixat flötgröt till på Lördag. Handy me. Å så har jag fikat. Onyttig me. Mormor har fått åka till akuten. Men dä va ingen fara. Tur för henne. Tanjas pappa har fått låna mitt visakort. Jag är så rik förstår ni.
Meningen va att jag skulle hjälpa mamma å baka oxå. Vaniljhjärtan. Men jag satt mest å pratade å smakade på degen. Degen rimmar på Dregen. Nästan bra.
Jag har kommit på en sak. Att dä alltid är dåligt väder när jag är ledig. Varför detta kan man fråga sej. Men man ska väl inte va bitter kanske. Men dä tänker jag va ändå. Bara för att jag fyller år på lördag.
Där fick jag in dä idag igen. Bara så ni inte glömmer lixom.

Publiken säger
Postat av: T.P.

Haha.. Skaffa GPS.. då hittar ni dit ni ska.. Å behöver inte köra fel hela tiden =) Så tröghunden har blivit duktig?? En 2:a plats är inte fy skam.. Grattis hunden! =)

2007-05-17 @ 18:52:04
Postat av: pop-mört

Fan va aktiv du är. Jag gör ju fan ingenting i jämförelse.

2007-05-17 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback