Fotbollskillar.

I hate this väder. Ska man hänga ut tvätten? Nej! För då börjar dä tokregna lixom. Fan.
Jag å Emma har i alla fall varit ute å gått. Vi hade tur mä vädet kan man säga.

Jag har kommit på att jag ska börja forska. Om siamesiska tvillingar. Jag ska söka upp dom å göra värsta intervjun. Jag måste reda ut ett å annat.
Jag har svårt å släppa dä ämnet
.
Men lika svårt har jag å tro att jag kommer göra dä.
 ..Jag får gå å klura..

Ledig idag
. Då fick dä bli sovmorron till 07.50. Skönt värrre. I like it.
Ikväll väntar den veckliga kusinträffen. Jag å Therese har gjort sconesätande till en tradition.
På sommarn övergår den till Allsång på skansen å godis.
Tack mormor för köp av häften till oss varje år.
Dä ä guld värt.

image23
Här ä världens sötaste fotbollskille.
Min lillebror.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback