fredagkväll vilken härlig kväll

Jag försöker lära Emma hur den här bloggen funkar.  Över msn. Inte dä lättaste. Just nu fattar hon inte hur man lägger in bilder.
Jag fick 4000 i lön den här månaden. Å därför är jag så pank. I juni lixom. Värsta månaden av dom alla. Its the fucking a-kassas fel. i hate it. Jag får väl gå till mormor mä svansen mellan benen så hon stöder mina partyn. Dä tror jag hon gör mä ett leende på läpparna.

Jag lyder mej själv å inte går på Harrys idag. Fan va bra jag är egentligen. Jag ska på hundtävling imorrn. Jag är en bra följamedare. Jag å Adam ska leka. folk kommer tro jag är hans mamma. tills han blir hungrig å jag måste ge han till emma. fasen.

image48

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback