Myday punkt com

Jag har jobbat. Försovit mej mä flit. Idag igen. Nu får jag skärpa mej. Omedelbart.
Ätit tacos mä Emma oxå.
It's a tisdagsgrej.

Å så har jag ringt Öland-Maggan å bokat rum i midsommar. Så nu kommer vi inte undan. Nu ä dä bara åka ner te Köpingsvik på torsdan å hem på söndan. 5 personer blev vi till slut. På två rum. Då får vi bråka om vem som får sova på golvet. Jag å Tanja tänker iiiinte.

Klippt mej oxå. Kerstin är en pärla. Nu är jag fin i håret som få.

Jag å Skrutten har varit ute på promenad här i Hultsfred. Vi gled ner på strandpromenaden å runt campingen å där. Å jag vet inte om dä ä normalt..men jag blev helt lycklig av dä här...

image37
Taadaaaa..årets första bajjamajjer ä framplockade. Lyckoruset va totalt.
Inte för attt jag nånsin sätter ner min rumpa på en sån där. Men ändå.
Dä närmar sej. Å dä va värt å ta kort på.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Bajamajer är ju de bästa som finns...nästan

2007-05-15 @ 18:32:05
Postat av: anders 15

en dag ska du allt få se en riktig strandpromenad...en dag.... "men vad är en bal på slottet... om inte alldeles underbar"

2007-05-15 @ 18:34:42
Postat av: malon

vilka blev det ill ölandsresan te sist så? *nyfiken*

2007-05-16 @ 11:34:03
Postat av: Mickan

Känns lite hemskt att man blir exalterad av bajamajjor. men jag förstår vad du menar! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback