Mys mä Linus.

Dä ä nåt visst mä den där Linus. We belong to each other. Han va wild and totaly crazy till en början. Han rev mej å han bet mej å han va allmänt rädd för mej. Men nu har han gått å blivit översocial. Tre månader boendes på mitt rum utan å våga gå ut gjorde susen. Nu kan jag inte ens gå på toa utan att han ska mä. Annars ligger han där utanför å gapar. Han pratar mä mej, jag förstår inte ett dugg. Men jag har en förmåga å låta sådär tokit barnslig. Han bor inte hos mej. Han är ingen lägenhetskatt. Han trivs bra hos papsen. Men han har en förmåga å skrämma livet ur folk som sätter sej på min plats.
Han hatar Emma, Emma hatar honom. Kan bero på att hon fångade han. Jag va ju den snälla av oss.

image26image27image28
image29image30
Vi tog en powernap idag. He just högg me once.

Publiken säger
Postat av: T.P.

En Wild Cat som blivit översocial.. inte dåligt =)Bra jobbat...

2007-05-09 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback