nära skjuter ingen hare.

Snart kan jag börja mä mitt veckan-innan-system. Dä betyder att veckan innan jag fyller år ska man va extra snäll. Särskilt min familj då, Jag ska välja mat å jag ska få allt som jag vill. Enligt mej. Dom andra gillar inte min idé. Emma gör dä.  Vi brukar unna oss allt möjligt veckan innan å veckan efter. Ett bra påhitt dä där. Mamma å Pappa gillar dä inte ett dugg. Men jag låter oftast såhär "Meeeen, dä ä inte många dar te jag fyller år nu, tänk på dä!"
Remember my day please!


Publiken säger
Postat av: Malin

Bra blogg :) Kika gärna in min och kommentera!

Postat av: S

Det systemet använder jag också ;)

2007-05-07 @ 20:03:51
URL: http://jamaicanmecrazy.blogg.se
Postat av: pop-mört

En hel vecka innan. sånna förmåner får jag bara på den stora dagen.

2007-05-07 @ 21:19:43
Postat av: Malin

Tack ska du ha :) Du är så välkommen tillbaka! OH, jag hoppas att det blir n bra dag.

2007-05-07 @ 22:28:55
URL: http://maouliiina.blogg.se
Postat av: T.P.

Fasen va lyxit... Då får du passa på å njuta =)

2007-05-07 @ 22:31:30
Postat av: Frida

Haha...Ja kommer rememba den, ska inte sejje för mkt men glömmer jag har jag ju redan grattat...; )

2007-05-12 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback