Överlycklig.

Vilket väder. Dä ä inte konstigt man ställer om klockan på morron när dä tokregnar sådär. Hon råkade bli 06,23. Igen, dä känns liksom time of my life. 06,23.

Jag funderar på å börja packa resväskan. Vi har skrivit listan klart.
Den är rätt lång så jag tror jag får ta bort lite onödigt. 

Mensvärk värsta graden har jag haft idag. Herregud. Emmas kommentar mäh! du har ju inte vatt tjurig!? Jag har väl mognat.  Eller så har dä övergått till känslighet istället. Va vet jag. Annars brukar jag ju klassas som en lättretlig jävla pms-brud.
Å nu tror jag även jag kan titulera mej Allmänt Fruktansvärd
Dä ni people.

Dagens citat:
Tanja: Gokväll
Elin; Hej vill du veta en sak?
Tanja: Japp
Elin: Jag har fått mens idag!
Tanja: Wuuhuuuuuu! Jag är jätteglad för din skull!
That what friends are for,

Publiken säger
Postat av: Dag

Hahahaha, vilken jävla kommentar ^^ Tur man slipper sånt. Vi killar snackar ju bara snabba bilar och sånt, eller hmm....kanske inte ^^

2007-05-28 @ 18:45:57
Postat av: T.P.

Haha.. ja det är en jävla tur vi killar slipper sånna där bekymmer =)Nu är dä inte många dagar kvar tills dä ä avresa... så jäkla gutt ni ska ha dä.. lite avis är man allt =) Ha dä gott bruden! =)

2007-05-28 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback