Part 1.

Okej. Födelsedagen igår började 00,01 mä skönsång från Flän. Vackert å världens längsta grattissamtal från Danne. Sött! Me like it. Pratar ju så mys. Gnällit å eskilstunit. Å dä ä grymt. Mer sånt åt folket ♥
Sen åkte jag å jobbade. Då blev dä kramkalas. Jag tycker om sånt oxå.
Sen hem. Packa ner allt möjligt tänkbart i en väska som blev pangfull. Hämta Tanja. Åka hem till mamma.
Iklädda snygga bikinis hoppade vi ner i bubbelbadet. Sen kom figge, my littlebrother. Även kallad vår butler för kvällen. Han hoppade inte ner i badet. Däremot kom han mä våra drinkar. Strålande. Så där satt vi, jag å miss cookie-t., å pimplade drinks. Sicket mys. Emma å mamma höll sej där nere för å laga mat till oss.
Presenter fick jag oxå av Tanja. Ett prickit skärp, en prickig tröja å en massa armband. jag  tycker om prickar.
Sen va dä bara ner mä turban på huvvet å äta tacos. Favvomat

Here comes bildbeviset.

image42image43image44image45

1. Das bubbelbadkar.
Fast tänk snett lixoom.
2.Das flikkor. Fejsen va ikke visningsbara.
3. Das Flötgröt mitt i skummet.
4. Das Tacos.

Invänta part 2. Dä kommer bli värre å värre.

Publiken säger
Postat av: anders 16

den där flän verkar vara en riktig toppenkille.... jag däremot är helt förstörd.. pluggat konstant allt för länge och har till råga på allt blivit sjuk eller utbränd lr någon trevlig kombo... mår dåligt som ett as.. men måste plugga ändå... därför ingen anders på msn idag.... hoppas min present kommer till användning snart ;)... puss och kram

2007-05-20 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback