Part 2 - ankomsten

♥Mm så va vi framme vid the guests. Först kom Maggan å Kristin.  Jag mannekängade för dom. Men dom tyckte allt passade som handen i handsken. Tack för hjälpen. Till å mä butler-figge hade svårt. Vita jeans å rosa linne fick dä bli..dä känns så..Elin. Klänningen fick va på tills vi skulle åka. Så jag inte skulle gegga ner mej.
Vi ringde till Linnea i Norge. Å jäklar va känsliga vi är. Vi grät till slut både jag Kristin å Tanja. Hur kan man sakna nån å nåt så sjukt mycke?. Tanjas teori mitt i allt gråt  "fan vi va ju lyckliga där, dä ä vi fan inte här Elin"
♥Sen kom the gangsters. Emil, Svenne å Tobbe. Av dom fick jag en finfin flower. Rosa grejjer å allt. Å Emil iklädd rosa tröja dagen till ära. Thank you. Jag å Tanja fick helt plötsligt uppdrag å fixa ragg till alla dom. Dä är till å ta sej vatten över huvvet. Första regeln vi satte: Ostbågar är INTE för dom hångelsugna. Då smakar ni för äckligt.  Men jag tror inte dom löd.  För hånglade gjorde dom inte nån av dom. Dä betyder att jag å tanja är loosers. Vi klarade inte uppdraget. Helvete.
Sen kom Malin å David. Då fick jag ännu mer grejjer. Ljusstakar å sådär. Thank you.
♥Sen minsann ringde vi å tjatade på Tim å Martin å allt va dom hette att dom skulle komma. Dom va på väg i 100 år. Kristins pöjk alltså. Sen kom dom till slut. Fler än beräknat. Jag fick en öl. Dä ä ju tanken som räknas.  Å dom visste nog inte ens att jag fyllde år.
♥Alla sjöng för mej. Pinsamt tyckte jag. Satt där på en stol å skämdes.
♥Emil tyckte mamma va snygg för å va 47. Haha.
♥Elin, alltså jag. Ringde till Augostino. My friend i Norge. Gud va bra jag är på å prata Norska. hm. dä värsta är nog att jag inte vet vad jag sa. Jag var för full. Helt enkelt. Men va annat kan man bli. Flötgröten slank ner på tok för lätt. å Tanjas farsangroggar är inte å leka mä. Dä bara small till. Vi fick karatefylla.
♥Jag glömde karaokeskivorna
. Jag är värdelös på riktigt. Men mä cornelis på fullt ös i stereon kunde vi ta ton i alla fall. Å hur mycke folk än vägrar å sjunga så får vi dom alltid på i alla fall. Förmåga.
Jag fick även agera tröstar-Elin ett tag. Jag var jätteduktig.
♥Krisin försökte lära mej å Tanja å skaka patt. men hur vi än försöker ä dä bara rumpan som skakar som aldrig förr. Dä blir hårdträning framöver.
♥Helt plötsligt va taxin där om 10 minuter. Panik. Då ska man hinna byta om å man ska hinna fixa räsergrogg, spruta parfym, sminka lite extra å spraya 1 liter spray i håret. Ungefär. Vi hann. Men taxin fick vända. tanja hade glömt sin laddare. Dä ä katastrof! Sen kom vi i alla fall iväg.

Å nu får ni hålla span efter part 3.

Publiken säger
Postat av: T.P.

Mycke trevligt kalas igår..Dä måste vi göra om =) Bara å invänta part 3 nu då...

2007-05-20 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback