Part 3- At Harrys

Harrys är alltid Harrys lixom. Går inte av för hacker. Man stör sej fortfarande på att dä inte finns papper på min sida på toan.  Kristin bjöd på inträdet. Taack å bock. PP bjöd på öl, eller ansåg jag mest att jag kunde få en för att jag fyllde år. Å han fattade rätt snabbt att dä nog va lika bra. Å våran vana trogen pratade vi lite pingis.  Harry fick sin kärlek. He needs it. 
Tanja önskade låtar. Vi fick båda på rad. Poison å Främling. Vilken mix egentligen. Klackarna i taket.
Tanja slog en okänd man i huvvet. Sen sprang hon iväg. Jag log mot han bara. Oskyldigt lixoom.
Våran favvofras fick vi oxå dra till mä "Heeej Cubus" jag ska sluta handla där.
Jag såg en dagismamma. Jag tänkte att nu får jag skärpa mej, jag tar ju ändå hand om hennes ungar. Men hon va lika glad som jag. Om inte ännu värre.
En viss Tobbe kunde inte hälsa, i hate it. För ibland är vi bästisar, å ibland vet han inte vem vi är. Shizofreni. Eller nåt. Chrille däremot, han tyckte dä va kul å träffa "dom svarta brudarna från Silverdalen" som han så vackert kallade oss.
Vi hjälpte även Fribbe å bli av mä ett efterhängset ragg. "Alltså, vi ska dra ett häng mä han här, du kan ju typ..gå å äta eller nåt så länge" Hon undrade om hon inte fick va mä. Nej.
Svängde våra lurviga på dansgolvet. Malin, Kristin, Tanja å jag. Sicka töser.
Hemdax
, Tanja kramade vakterna å sa "tack för ikväll" Dä ä så dä ska gå till. Haha.
Taxichauffören pratade snusk. Sen kom han på att 'nej nu får vi prata om nåt viktigare. "Jaaa, va tycker du om klimatförändringarna?"

Får man inte ett ragg, tar man två. Ä dä nya mottot in the gangbang..typ?

Lessen å göra er besvikna. Men dä blir ingen part 4. Den skulle mest handlat om hur min bakisdag har varit. Å dä ä ingen höjdare.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Var du jättebakis? jag har oxå varit bakis :(

2007-05-20 @ 21:15:03
Postat av: malon

Bara så du vet Elin... jag, Tobe å Emil önskade Poison å Främling innan de spelades upp. Så det var inte bara Tanja faktiskt. Tyvärr hade han ingen födelsedagssång till dig.

2007-05-21 @ 10:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback