Serious part of Elin

Idag har jag varit seriös. På riktigt. Jag har varit på Ädelfors Folkhögskola å lyssnat storörat på informantion om assistent-linjen. Jajjemen. Dä verkar faktiskt kul. Men jag vet inte om jag vill bli en student igen. Å så va dä rätt  många sökande så dom behöver nog inte mej. Dä vore ett bra svepskäl.

Vi hann även mä lite shopping, en glitter-shop bland annat. Näspluttar går åt som smör i solsken. Man tappar pärlor all the time. Jävligt irriterande.

Jag har gjort slingor på Emma oxå. Dä blev bra minsann. Å så har jag varit barnvakt åt Skrutten. Hon fick bada. Skvätte vatten på mej. Sen sjöng vi mä i "nalle nalle nalle har ett stort blått huuuus" Dä ä sånt där en barnvakt har till uppgift.

Alva är här. Hund-Alva. Hon lider för att hennes mamma är borta antar jag. Imorrn ska hon få bada. Tror inte hon blir ett dugg lyckligare. Dock renare.

Som ni förstår har jag haft fullt upp hela dan. Å alltså är jag tröttare än på länge.

Alltså. Gonatt.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback