Shopping.

Idag har jag shoppat loss mä Emma å Gerry. Gerry tvingade mej å prova en rutig kjol. jag såg ut som en anka.
Därför köpte jag ett linne i stället, å en klänning å ett par vita jeans.
Klänningen är utan axelband till å mä. Gerry hånade mej innan å sa att sån kan jag inte ha för mina tuttar va p åtok för små. Men tji fick han. Den satt som gjutet.
Egentligen har jag inte råd. Men för att citera Ernst. Min favorit.

"Man känner sig aldrig så rik som när man plockar ut ett färskt bröd ur ugnen."
Sommartorpet 29 augusti 2005


Typ så känner jag när jag ser nåt jag vill ha.


Ikväll ska jag följa mä Skrutten te hennes dagis. Vi ska ha mä oss fika å så blir dä allsång där borta mä alla barn å föräldrar. Jag följer mä i Gerrys ställe. Emma vill inte själv. Å som den forna å framtida dagisfröken jag är klämmer jag gärna i mä lite Imse Vimse Spindel såhär en torsdagkväll.


Publiken säger
Postat av: T.P.

Verkar som du haft en lyckad dag.. Å lite allsång med Skrutten framåt kvällningen låter ju kul =)

2007-05-10 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback