big happening

Jag har varit på shoppingtur i vimmerby idag mit Tanja. Dä tar ungefär 1 timma sen är man klar å har gått igenom allting. Väldigt smidigt. Mitt enda fynd blev ett hårband från lindex barnavdelning. Å lite systemet-stuff.
 Man vet ju aldrig va som händer såhär på lördagkvällen.
Man kan hamna på Harrys, man kan sitta i soffan.
..jag vet inte vilket av dä jag vill..

Jag har även fått mat av Emma å Gerry idag. Mycke gött.

Musik på. Duscha.Pingla.
sen får vi se.


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Japp, kommer bli så himla roligt i London!

Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Mysigt med shopping! :D

2007-11-17 @ 23:55:42
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Student Nr1

hoppas du fick en trevligare kväll än jag i alla fall..
det är inte lätt att sitta och vara stöd åt nån annan när man själv egentligen är den som behöver stöd...

2007-11-18 @ 04:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback