Dä ä väl en vanesak.

Okej. Nu har jag bott hemma en natt. Dä tar nästan knäcken på mej redan. Igår t.ex låg pappa å jag i varsen soffa. Han mä telefonen i näven å jag hade bullat upp mä kuddar å dator..jättteskönt. Min telefon låg på bordet, långt ifrån mej. Jag fick mess. Ni vet ju hur man blir, man slänger sej på telefonen. Jag fick böka mej upp ur mitt skönsköna läge..å så va dä pappa som messade ett Hej. Å inte nog mä dä så kunde jag inte sova heller för han snarkar så jävvligt. Då fick jag bege mej ner till en iskall skinnsoffa vid 2 inatt. Då såg katt-Linus sin chans å sova PÅ mitt huvve. Å han kloade å spann å höll på. Mördarnatt.

Men i alla fall ska jag till BusFabriken idag. Barnasinnet you know.
Hej då.

Publiken säger
Postat av: malon

linus-katten ger sig aldrig...

2007-11-30 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback