Goodmorning Sverige.

Jag har visioner för idag. Jag ska sola å jag ska ut å gå. Sen. Inte än. Jag funderar på å ta mä mej hästen på en promenix. Vi kan behöva lite kvalitetstid ihop. Å sen borde jag skriva en shoppinglista. Jag ska till Ullared imorrn å köpa nödvändigt Sälen-stuff. Mormor, morfar jag å mamma. Jag bävar redan för den resan. Fast jag tror den kan bli ganska billig...dä ä positivt.

Dä ä rätt skönt å vakna upp utan huvvevärk å ångest faktiskt. Dä blir en bra söndag dä här.
Nu är dä typ 28 dagar kvar till jag flyttar. Hu.

Inatt har jag drömt att jag hade en bäbis. En liten mulatt-bäbis. En sån jag hade tänkt att jag skulle få i framtiden.
Jag hoppas på att Flän kan producera sånna helt enkelt.
Annars har ju Augostino lovat å ställa upp. Han påminde mej om häromdagen att nästa gång jag åker från Norge har jag hans barn i magen. Han har planerat han. Jag får hålla mej ifrån Norge ett tag till.

image353
Dä ä roligt när man ska hälsa på dom där tre. Först ska man pussa på kinderna. Sen ska man göra nånting mä händena å typ slå sej på hjärtat. Jag lärde mej aldrig ordningen.


Publiken säger
Postat av: Mannen

Shiiiit dom ser farliga ut ghetto killarna i Norge Whalla

2007-11-04 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback