Grekland.

Jag har drömt inatt att jag va på väg till Grekland. Jag saknar dä landet lite. Dä måste ju betyda att jag ska beställa en resa å åka dit. Jag tror dä. Jag borde bli drömtydare.
Frågorna är bara hur jag ska hinna mä dä, och hur jag ska ha råd mä dä?

Just nu sitter jag å kollar på Tennis. Alltid när jag försöker spela tennis slår jag i nät. I'm vinkling the rack down just like in tabletennis. Å så håller jag pekfingret på skaftet..inte bra.
När jag fileade lax i Norge höll jag kniven fel i 3 månader. Dom sa till mej varje dag att jag inte fick hålla den som ett pingisrack. Men jag glömde bort mej hela tiden. Å resultatet blev en ond handled som gör ont än idag.
Arbetsskadad.

image386
Jag vill åka utomlands. Omedelbart.


Publiken säger
Postat av: mija

Jag är mä arbetsskadad, 23 år ung.
Vad är dä för fel på dagens samhälle,
eller dagens ungdom? Är vi för griniga or what the fukk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback